Aktualne razpisane delavnice
z možnostjo posameznih prijav
Učinkovit trening komuniciranja
TRENING UČINKOVITE KOMUNIKACIJE: 26. in 27. maja v Novem mestu
Umetnost prepričljivega in učinkovitega komuniciranja se skriva v tem, kako jasno se znamo izraziti ter to povedati v jeziku, ki ga naš sogovornik razume in se ga dotakne.
Komunikacijska kompetenca, ki bi jo morali krepiti pri vseh, obvezno pa pri sodelavcih z veliko interakcije z ljudmi.
Z uporabo ustreznih tehnik in pristopov v komunikaciji pridobite nove veščine in spremenite konflikte ter nestrinjanje, v svojo korist.
⇓ ⇓ ⇓
MAJHNA SKUPINA
Zaradi zagotavljanja boljše kvalitete delavnice in intenzivno treniranje komunikacije v različnih situacijah je število udeležencev omejeno na 12.
1. DAN
SPOŠTLJIVO IN UČINKOVITO KOMUNICIRANJE (V KOLEKTIVU TER S STRANKAMI)
- Kako postati bolj prepričljiv in karizmatičen
- Kako nagovoriti osebo, da jo res pritegnemo?
- Spoznajmo sebe in svojega sogovornika: kako zaznavamo in filtriramo informacije iz okolja
- Z empatijo gradimo mostove: stopimo v čevlje sogovornika
- Kumunikacijski trening / vaje
2. DAN
RAVNANJE V KONFLIKTNIH SITUACIJAH: KAKO SOGOVORNIKA PRIPELJATI OD STRESA DO ZADOVOLJSTVA
- Kako pravilno povedati, ko se s čim ne strinjamo
- Naučimo se podati konstruktivno kritiko, ki sogovornika ne užali, temveč ponudi priložnost za rast
- Kako umiriti čustveno napeto situacijo in pripeljati sogovornika od nestrinjanja in razburjenja do konstruktivnega sodelovanja
- Komunikacijski trening / vaje
Komu priporočamo udeležbo
Veščine učinkovitega komuniciranja bi morali poznati vsi, predvsem pa:
- vodstveni in vodilni delavci,
- vodje timov, mentorji, coachi
- zaposleni v prodaji, trženju, nabavi in kadrovski službi, tajništvu in administraciji,
- zaposleni na delovnih mestih z veliko interakcije s sodelavci ali strankami,
- vzgojitelji, učitelji
- lobisti in pogajalci.
Nekaj mnenj udeležencev:
“Izredno uporabno predavanje, ravno prav praktičnih primerov, odlična predavateljica.”
“Še posebej mi je bilo všeč prepoznavanje ljudi glede na Vakog, zelo koristno za ugotavljanje in odpravljanje nesporazumov.”
“Tema je zelo zanimiva, predavateljica obvlada vsebino in je zelo prijeten predavatelj.”
“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, veliko vaje, da se res naučiš tudi sam uporabljati.”
O predavateljici
Erika križnar, mag. org.
Managerka z več kot 25-letnimi izkušnjami iz poslovnega okolja. Med večletnim delom v nabavi in zadnjih 6 let kot vodja prodaje v turistično – protokolarni panogi, je razvila in ves čas v prakso vnašala nevro-lingvistične vodstvene, komunikacijske, prodajne in pogajalske veščine.
Odlična prodajna strategija ter konstantna gradnja odnosov v timu in s poslovnimi partnerji, so bili ključni za uvrstitev podjetja na lestvico slovenskih Gazel ter osvojitev številnih nagrad tudi v širšem mednarodnem okolju.
Po diplomi z Upravljanja in poslovanja je znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa.
Je tudi mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP, nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije ali vodenja skupin.
Več informacij:
- 2-dnevni trening je sestavljen iz dveh celodnevnih delavnic: 26. in 27. maja 2022
- Vsaka delavnica obsega 6 pedagoških ur (od 9. do 14.30 ure)
- Delavnica poteka v živo v prostorih GZDBK, v Novem mestu, Novi trg 11, (2. nadstropje).
-
Usposabljanje bo potekalo z največ 12 udeleženci.
- Prijave zbiramo do zasedbe mest.
- Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Kotizacija in prijava
KOTIZACIJA
Prijave na delavnico zbira GZDBK
(Gospodarska zbornica Dolenske in Bele krajine)
Člani zbornice: 336 € + DDV
Ostali: 436 € + DDV
Cena zajema:
- udeležbo na 2-dnevnem usposabljanju,
gradivo, - postrežbo med odmorom
- in potrdila, ki se izdajo na zahtevo.
***
Niste člani GZDBK in bi želeli ugodnejšo ceno?
Pišite nam na: agilia@agilia.si
PRIJAVA V OKVIRU PROJEKTA ASI
Financiranje se lahko uredi tudi s sredstvi ASI, saj gre za dve delavnici združeni v eno smiselno celoto. V takem primeru se vam izstavi en račun za Spoštljivo in učinkovito komuniciranje (26. 5.) ter drugi račun za Ravnanje v Konfliktnih situacijah (27. 5.).
Pri prijavi vpišite kodo ASI.
Kako reči NE brez slabe vesti
BREPLAČNA PRIJAVA
Prijavite se na agilia@agilia.si
Nekaj dni pred webinarjem vam pošljemo na e-naslov povezavo do delavnice.
Delavnica bo potekala preko MS Teams.
KOLIKOKRAT SO VAM ŽE REKLI:
- Mudi se mi, to poročilo res rabim takoj!
- Saj ti bo vzelo smo par minut.
- Nujno je, ta projekt je potrebno danes zaključiti!
- Stranka hoče to informacijo takoj!
- Vem, da sem prišla v zadnjem trenutku, a to res rabim takoj…
Vam je poznano, kaj?
In, kaj naredite?
Slovenci smo arhetipsko tako potlačeni, da se nam to pozna tudi pri izražanju besede NE.
Kar še posebej velja za ženske.
Pojavi se nam slaba vest, notranji občutek, da smo slaba oseba, ker smo rekli NE in seveda, da se ne spodobi reči NE…
⇓ ⇓ ⇓
NAREDITE TEMU KONEC
Na kratkem webinarju v živo bo Erika Križnar, mag. org. v 1 uri predstavila, kaj se dogaja v našem umu, da je tako težko reči ne – ter pokazala, kako to preseči in reči NE na spoštljiv način.
Predstavila bo več različnih primerov iz poslovnega okolja, kar pa se da z lahkoto prenesti tudi v zasebno življenje.
Prijava na webinar je brezplačna.