fbpx

nadgradite kompetenco komunikacije

Kako komunicirati s težavnimi sogovorniki

interna delavnica
za zaključene skupine

Agilia_delavnice_komunikacija_težavni sogovorniki

KAKO KOMUNICIRATI S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI

Trajanje: 6 – 8 ur

Dnevno se znajdemo v težkih komunikacijski situacijah s »težavnimi« sogovorniki, ki nas spravljajo v stres.

Z uporabo ustreznih tehnik in pristopov h komunikaciji, pridobite nove veščine in spremenite konflikte ter nestrinjanje, v svojo korist.

PRIDOBITE NOVE VEŠČINE ZA VODENJE ZAHTEVNIH DIALOGOV

Cilji:

  • vzpostaviti čustveno stabilnost za soočanje s »težavnimi« sogovorniki,
  • osvojiti metode in tehnike za komunikacijo v situacijah nestrinjanja,
  • pridobiti nove veščine za vodenje zahtevnih dialogov.

Podrobnejša vsebina

MODUL 1

POT DO MEDSEBOJNEGA RAZUMEVANJA

  • Kako ljudje interpretiramo komunikacijo?
  • Spoznajmo svoj komunikacijski tip (prevladujoči zaznavni kanali in meta programi) – Smo res tako popolni?
  • Kako prepoznati komunikacijske tipe pri drugih, da prilagodimo pristop
  • Z empatijo do razumevanja in sprejemanja različnih sogovornikov

MODUL 2

KOMUNIKACIJA V KONFLIKTNIH SITUACIJAH

  • Prepoznajmo komunikacijske stile sogovornikov: agresivni, pasivni pasivno agresivni, asertivni.
  • Ko zaidemo v konflikt: sočutni model v treh korakih
  • Kako reči ne brez slabe vesti?
  • Vpliv vodenja notranjega dialoga na izid komunikacije s težavnim sogovornikom

MODUL 3

Z BESEDAMI DO SPREMEMBE RAZMIŠLJANJA

  • Kako preokvirajmo težke sogovornike?
  • Obrnimo nekonstruktiven način razmišljanja v konstruktivnega: z dialogom od nestrinjanja k strinjanju in od problema k rešitvi
  • Trening komunikacije z igro vlog: uporaba jezika za spreminjanje razmišljanja sogovornika

Komu priporočamo udeležbo

Veščine učinkovitega komuniciranja bi morali poznati vsi, predvsem pa:

  • zaposleni, ki se pri svojem delu srečujejo s strankami, ki so verbalno agresivne,
  • zaposleni na delovnih mestih z veliko interakcije s sodelavci ali strankami (kadrovska služba, tajništvo, zaposleni na vstopnih točkah, reklamacijah …),
  • vzgojitelji, učitelji,
  • lobisti in pogajalci.

Priporočamo, da se udeleženci predhodno udeležijo delavnice Prepričljivo komuniciranje, 1. del

Agilia_konflikti_komunikacija_težavni sogovorniki_dreti se eden na drugega

Zagotovite si svoj termin

Pridobite svojo nezavezujočo ponudbo še danes ter rezervirajte želen termin.

Predavateljici

mag. Špela Munih Stanič

Predavateljica s 25-letnimi vodstvenimi izkušnjami dela z ljudmi, v različno velikih podjetjih in različnih panogah, prenaša v svoja predavanja.

Leta 2016 je prejela nagrado Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam v Sloveniji. Leta 2018 je kot generalna direktorica, Javni gospodarski zavod Brdo, z več kot 200 zaposlenimi, pripeljala med slovenska hitro rastoča podjetja – Gazele.

Magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP – nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA), svetovalka in poslovni coach.

V svoji karieri ima več kot 15 let izkušenj kot predavateljica managementa, podjetništva, kulture podjetja in organizacije poslovanja v rednih višješolskih. Kot vabljena govornica je sodelovala na mednarodnih kongresih in okroglih mizah.

Agilia_Erika Križnar, mag. org._predavateljica, NLP

Erika križnar, mag. org.

Managerka z več kot 25-letnimi izkušnjami iz poslovnega okolja. Med večletnim delom v nabavi in zadnjih 6 let kot vodja prodaje v turistično – protokolarni panogi, je razvila in ves čas v prakso vnašala nevro-lingvistične vodstvene, komunikacijske, prodajne in pogajalske veščine.

Odlična prodajna strategija ter konstantna gradnja odnosov v timu in s poslovnimi partnerji, so bili ključni za uvrstitev podjetja na lestvico slovenskih Gazel ter osvojitev številnih nagrad tudi v širšem mednarodnem okolju.  

Po diplomi z Upravljanja in poslovanja je znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa. Je tudi mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP, nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije ali vodenja skupin.

Nekaj mnenj udeležencev:

“Izredno uporabno predavanje, ravno prav praktičnih primerov, odlična predavateljica.” 

“Še posebej mi je bilo všeč prepoznavanje ljudi glede na Vakog, zelo koristno za ugotavljanje in odpravljanje nesporazumov.” 

“Tema je zelo zanimiva, predavateljica obvlada vsebino in je zelo prijeten predavatelj.”

“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko speta.”

Zaupali so nam tudi

Kako poteka delavnica

O delavnicah

Trajanje delavnic in velikost skupine:
  • celodnevna delavnica traja 6-8 šolskih ur, kar z vključenimi odmori za osvežitev in kosilo traja cca. 7-8 ur
  • priporočena velikost skupine: do 15 udeležencev, oz. manj, skladno s trenutno veljavnimi priporočili NIJZ
Kje potekajo delavnice in kaj vključujejo?
  • lahko poteka v prostorih naročnika ali v drugih primernih prostorih po dogovoru, ki omogočajo izvajanje varnostnih ukrepov 
  • izobraževanja se lahko organizira tudi v obliki inteaktivnih webinarjev
  • delavnice vključujejo predavanja, vaje ter gradiva, ki jih prejmejo udeleženci
  • po zaključku delavnice prejmejo udeleženci potrdilo o udeležbi
Prilagodljivost delavnic
  • vsebino delavnic se lahko prilagodi v skladu z dogovorom z naročnikom
  • namesto izvedbe delavnic se lahko dogovorimo tudi za izvedbo svetovalnega projekta
Zahtevajte svojo ponudbo
  • pišite nam in z veseljem vam pripravimo nezavezujočo ponudbo
  • cena delavnice je odvisna od trajanja, števila udeležencev in drugih dogovorov
  • a brez skrbi, naše cene so precej konkurenčne

Za ponudbo nam pišite na: agilia@agilia.si

O predavateljih

Predavatelji v svetovalno izobraževalnem centru AGILIA so izkušeni managerji in strokovnjaki z več kot 20-let poslovnih in vodstvenih izkušenj.

Naše znanje ni le teorija, temveč preverjeno deluje v praksi.

Agilia_poslovne delavnice