5-dnevno usposabljanje
VODSTVENA AKADEMIJA
interno usposabljanje sodobnega vodstvenega tima
Vodstvena akademija
Priporočeno za obstoječe vodje, ključne kadre in mlade talente

SODOBNE VODSTVENE VEŠČINE
⇓
Cilji 5-dnevnega usposabljanja vodij:
- dvigniti osebne veščine za vodenje oddelkov ali tima,
- razvijati emocionalno inteligenco skozi razpoznavanje čustvenih stanj znotraj sebe in drugih,
- naučiti se uporabe različnih stilov vodenja,
- usposobiti se za trajnostnega voditelja, ki zna ustvariti okolje zaupanja, vključenosti in spoštovanja,
- izboljšati organizacijo časa pri sebi in sodelavcih,
- ozavestiti pomen postavljanja ciljev, ki motivirajo.
Več o vodstveni akademiji
Komu priporočamo udeležbo
- novim vodjem timov in mentorjem,
- vodstvenim in vodilnim delavcem
- mladim talentom in perspektivnim ključnim kadrom, ki so predvideni za karierno napredovanje
- vodjem, ki se že dalj časa niso usposabljali s področja sodobnih vodstvenih veščin (kot osvežitveno usposabljanje)


Utrinki z vodstvenih akademij






Predavateljice
V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.
mag. Špela Munih Stanič
je prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam za trajni prispevek k razvoju ženskega managementa. V vlogi generalne direktorice je vodila več podjetij.
Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, na Filozofski fakulteti pa še zaključila pedagoško andragoško izobraževanje. Kot mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svoje izkušnje vodenja različno velikih podjetij in dela z ljudmi prenaša v poslovna svetovanja in predavanja.
Je avtorica, soavtorica in predavateljica programov s področja komunikacije in vodenja.
Njena strast so ljudje: Verjame, da se v vsakem zaposlenem skriva potencial, ki ga lahko odpre dober vodja ter da je vodenje misija ustvarjanja dobrih odnosov, temelječih na povezovanju in zaupanju.
S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira namišljene meje. Njena zavzetost, srčnost in optimizem tudi na predavanjih ustvarjajo dobro energijo, njena ciljna naravnanost pa poskrbi za prenos znanja, izkušenj in praktičnih nasvetov, v prakso.
mag. Janja Milič Velkaverh
V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je vodila službe za razvoj in trženje v podjetjih Teledat, Najdi.si in TSmedia (Telekom Slovenije) ter kasneje v javnem gospodarskem zavodu svetovala generalnemu direktorju na področju organizacije in razvoja.
Po diplomi z managementa na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in uvajanja notranjega podjetništva v korporacijah.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svetovalka in poslovni coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter pridobila certifikate kreativnega razmišljanja po metodah De Bona.
Ima večletne predavateljske izkušnje na področju agilnega in kreativnega timskega dela, komunikacije, trženja, organizacije poslovanja in kulture podjetja, predava tudi na višješolskih programih ter kongresih.
S svojimi izkušnjami, pridobljenimi v različnih panogah in naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.
Erika Križnar, mag. org.
Med skoraj 30-letnem delovanjem v poslovnem okolju je nabrala bogate izkušnje dela z ljudmi pri delu v nabavi in izjemno uspešnim vodenjem prodajnega tima. Zaradi izjemnih rezultatov se je zavod uvrstil celo med najhitreje rastoča podjetja v Sloveniji – med Gazele.
Diplomirala je iz Upravljanja in poslovanja nato pa je svoje strokovno znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP - nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA) ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije za delo z ljudmi ali vodenje skupin.
Predavateljica in coach s področja osebne in poslovne rasti, komunikacije, grajenja odnosov, obvladovanja stresa, razvoja timov, prodaje in nabave ter nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti.
Primere iz prakse spretno vnaša v svoja predavanja ter tako popestri vsebino in udeležencem približa praktično vrednost tematike, ki jo predstavlja.
Zaupali so nam tudi


Sodelovanje z Agilio smo sprva vzpostavili za pripravo strategije v okviru projekta ASI.
Svetovanje je bilo opravljeno profesionalno in v dogovorjenih rokih. Upoštevana so bila vsa naša izhodišča, hkrati pa smo dobili veliko dobrih idej in pobud za izboljšave na podlagi predhodno opravljene meritve organizacijske klime.
Tako smo se odločili, da nadaljujemo sodelovanje tudi s projektom »Uvajanje in izvajanje obdobnih razgovorov s sodelavci za dvig motivacije.
Sodelovanje smo razširili tudi na področje izobraževanj.
Delavnice s področja nevrolingvistike so nam odprla nove poglede na sebe in dale osnovo za lažjo in učinkovitejšo komunikacijo s sodelavci in zasebno.
S takšnimi znanji uspešno zmanjšujemo stres in večamo zadovoljstvo sodelavcev.«
Specifični časi, delo v službi pomoči z ranljivo skupino uporabnikov s pridobljeno možgansko poškodbo, terjata nenehno strokovno učenje in osebnostno rast.
Z Agilio smo se dotaknili procesov, ki so stalnica in nikoli dokončana zgodba. Vedno je prostor za izboljšave v komunikaciji, razumevanju sodelavca in uporabnika in nenazadnje samega sebe.
Temperamentni, strokovni in dinamični predavateljici sta nas popeljali skozi proces učenja z uravnoteženimi pristopi teoretičnih vsebin in delavnic. Delo je potekalo v skupini, dodana vrednost pa je v tem, da ima vsak udeleženec možnost in dovolj »prostora«, da pogleda vase in aktivira vse tisto, kar ima dobrega v sebi in aktivira veščine in razvija kompetence.
Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna.
Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.
Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja.
Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.
Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”
Navdušena sem nad vsebino in izvedbo delavnice, ki je potekala v sproščenem in kreativnem vzdušju, zato vse pohvale izvrstni predavateljici.
Obravnavana tematika je bila podana na zanimiv in razumljiv način, podkrepljena je bila tudi s praktičnimi primeri, kar mi bo v veliko pomoč pri mojem delu.
Predavanja so izvrstna v vseh pogledih, predavateljice imajo bogato znanje in izkušnje, ki jih predstavljajo tudi preko vaj. Znanje in veščine, ki jih predavajo v Agilia lahko pripomorejo k boljšemu komuniciranju in osebni rasti.
Priporočam vsem, ki se sprašujejo: “Zakaj pa s tem človekom nikakor ne morem normalno govoriti in delati?”
Kako poteka usposabljanje?

Metodologija dela: Vodstvena akademija
- usposabljanje organiziramo v dogovoru z naročnikom za zaključeno skupino udeležencev iz vašega podjetja
- obseg usposabljanja: 5 celodnevnih delavnic
- termine delavnic dogovorimo skupaj z naročnikom (predlagamo vsaj eno ali dvo-tedenske premore med posamezno delavnico)
- priporočena velikost skupine: od 6 do 12 udeležencev
- poteka v živo (v prostorih naročnika ali drugi lokaciji, ki jo dogovorimo) ali v obliki on-line delavnice (npr. preko MS Teams)
- vsaka celodnevna delavnica traja 6-8 pedagoških ur
- delavnica je zasnovana zelo interaktivno, vključuje veliko primerov, dobrih praks in vaj,
- namen usposabljanja je učinkovit prenos novih kompetenc v prakso
- udeleženci prejmejo obsežno gradivo za delo med delavnicami
- ob zaključku prejmejo Certifikat Vodstvene akademije Agilia (ob vsaj 80 % prisotnosti)
Pridobite ponudbo

Vas zanima več, želite ponudbo?
Naši kontakti:
T: 041 767 628
Kontaktirajte nas in z veseljem preverimo razpoložljive termine ter vam pripravimo nezavezujočo ponudbo.