Projekt ASI 2021-2022
Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje
Usposobite zaposlene 50+
Življenjska doba prebivalstva se podaljšuje. V skladu s tem se podaljšuje tudi delovna doba.
Generacija 50+ ima lahko pred seboj še 15 let aktivne delovne dobe, poskrbite, da bodo oboroženi z relevantnimi kompetencami.
Hkrati imajo več poklicnega znanja in so praviloma bolj zanesljivi in odgovorni.
Želijo biti vključeni. Občutek vključenosti in koristnosti je vendarle ena od osnovnih človekovih potreb.
PROJEKT ASI
Poiščite zanesljivega zunanjega partnerja!
⇓ ⇓ ⇓
Agilia - vaš zanesljiv partner
Iščete primernega zunanjega izvajalca?
Agilia je izkušen in zanesljiv partner.
Kot zunanji izvajalec smo uspešno sodelovali z različnimi podjetji že pri izvedbi storitev v okviru JP ASI 2019.
Nudimo vam celostno profesionalno podporo, vključno z izvedbo različnih delavnic in usposabljanj za krepitev kompetenc zaposlenih.
Krepimo kompetence:
Na delavnicah in usposabljanjih vam pomagamo krepiti kompetence starejših zaposlenih in jih motivirati za podaljševanje delovne aktivnosti. Delodajalcem pa zagotavljamo podporo za učinkovito upravljanje s starajočo se delovno silo.
Glavne kompetence:
- vodenje digitalnih sestankov
- digitalni marketing
- priprava power point predstavitev
- kreativno timsko delo preko MS Teams
- komunikacija in gradnja odnosov
- timsko delo, agilnosti, kreativnosti in zavzetosti
- obvladovanje stresa
- razvoj emocionalne inteligence in čuječnosti
- prodaja in trženje
- upravljanje s časom
- trajnostno poslovanje, vodenje in razvoj organizacijske kulture
- poslovni bonton
- coaching
- NLP – nevrolingvistično programiranje
Kontaktirajte nas:
in z veseljem vam pomagamo pri vseh nadaljnjih korakih za izvedbo projekta ASI 2021.
E: agilia@agilia.si | T: 041 767 628
Nekaj mnenj udeležencev
“Izredno uporabno predavanje, ravno prav praktičnih primerov, odlična predavateljica.”
“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko speta.”
Usposabljanje starejših zaposlenih
V sklopu projekta ASI 2021-22 so v letu 2022 financirana usposabljanja starejših zaposlenih (50+) iz področij:
- dviga motivacije, razvoja mehkih, splošnih in poklicnih veščin, dodatno digitalnih veščin po potrebi;
- 30 % celotnih sredstev za usposabljanje je možno izkoristiti v obdobju za obdobje od 1. januarja do 31. marec in
- 30 % celotnih sredstev za usposabljanje je možno izkoristiti od 1. aprila do 30. junija 2022.
Delavnice se lahko izvajajo na daljavo (on-line) ali v živo in morajo biti v dnevnem obsegu od najmanj 5 do 8 šolskih ur.
Za velika in srednja podjetja velja, da morajo biti na posamezno delavnico prijavljeni vsaj 3 udeleženci.
Za izvedbo usposabljanj so predvidena 3-mesečna obdobja (kvartali), v katerih je potrebno porabiti predviden delež sredstev, sicer sredstva propadejo.
V Agilia vam pripravimo izobraževanje po vaši meri in v skladu z optimalnim koriščenjem razpoložljivih sredstev po kvartalih.
Želite prejeti katalog, v katerem so te delavnice bolj natančno predstavljene? Kontaktirajte nas in z veseljem vam ga pošljemo.
DELAVNICE ZA KREPITEV KOMPETENC STAREJŠIH
AGILIA izvaja usposabljanja s področja krepitve kompetenc komunikacije, agilnosti, kreativnosti, odpornosti na stres in vodenja.
Delavnice lahko izvedemo za zaključeno skupino v vašem podjetju, lahko pa priključite posamezne zaposlene na naše razpisane delavnice (prijave zbiramo do zapolnitve skupine).
AGILNI V ZRELIH LETIH
Prepogosto verjamemo, da starost določa vlogo sodelavca v kolektivu. Okrepimo moč agilne miselne naravnanosti in vedenj tudi pri sodelavcih v zrelih letih.
AGILEN UM ZA KREIRANJE PREBOJNIH IDEJ
Izkoristite zadnja dognanja nevro-znanstvenikov, razvijte probojno agilno miselnost in kompetenco kreiranja »out of the box« idej. Povečajte pretok idej s sodelovanjem vseh generacij.
PREPRIČLJIVO KOMUNICIRANJE, 1. del
Umetnost prepričljivega komuniciranja se skriva v tem, kako jasno se znamo izraziti.
Osnove, ki bi jih morali poznati vsi, obvezno pa sodelavci z veliko interakcije z ljudmi.
PREPRIČLJIVO KOMUNICIRANJE, 2. del – TEŽAVNI SOGOVORNIKI
Dnevno se znajdemo v težkih komunikacijski situacijah s »težavnimi« sogovorniki, ki nas spravljajo v stres.
Pridobite nove veščine in spremenite konflikte ter nestrinjanje, v svojo korist.
KREPITEV ODPORNOSTI NA STRES
Zaradi stresa pogosto upade produktivnost in se poveča odsotnost z dela. A stresom se lahko naučimo obvladovati in si izboljšati kvaliteto poslovnega ter privatnega življenja.
DIGITALNI SESTANKI ZA DELO NA DALJAVO IN HIBRIDNE TIME
Kako sklicevati in doseči sodelovanje pri sestankih na daljavo, v skladu s sodobnim digitalnim bontonom – za doseganje optimalnega učinka?
Spoznajte možnosti, ki jih nudijo digitalne aplikacije Zoom in Teams za kreativno delo in odpravite odpor in strah pred digitalnim dogodkom.
PRIPRAVA POWER POINT PREDSTAVITVE, KI PREPRIČA
Naučite se pripraviti zanimivo in dinamično power point predstavitev, prijemov za odpravo treme pred nastopom in gradnjo boljšega stika z občinstvom.
Spoznajte osnovna načela dobrega grafičnega oblikovanja in izkoristite moč naprednih možnosti oblikovanja.
Kako potekajo usposabljanja?
O delavnicah
Trajanje delavnic in velikost skupine:
- celodnevna delavnica v sklopu projekta ASI traja 5-8 pedagoških ur, k čemur se prišetej še krajše odmore za osvežitev in kosilo; za bolj optimalni izkoristek sofinanciranih sredstev priporočamo 6-urne delavnice
- priporočena velikost skupine: do 15 udeležencev; v skupino lahko vključite tudi zaposlene, ki niso vključeni v projekt ASI
Kje potekajo delavnice in kaj vključujejo?
- lahko poteka v prostorih naročnika ali v drugih primernih prostorih po dogovoru, ki omogočajo izvajanje varnostnih ukrepov
- izobraževanja se lahko organizira tudi na daljavo, preko MS Teams ali Zoom
- delavnice vključujejo predavanja, vaje ter gradiva, ki jih prejmejo udeleženci
- po zaključku delavnice prejmejo udeleženci potrdilo o udeležbi
Prilagodljivost delavnic
- vsebino delavnic se lahko prilagodi v skladu z dogovorom z naročnikom
Zahtevajte svojo ponudbo
- pišite nam in z veseljem vam pripravimo nezavezujočo ponudbo
- cena delavnice je odvisna od trajanja, števila udeležencev in drugih dogovorov
- a brez skrbi, naše cene so precej konkurenčne
Za ponudbo nam pišite na: agilia@agilia.si
O predavateljih
Predavatelji v svetovalno izobraževalnem centru AGILIA so izkušeni managerji in strokovnjaki z več kot 20-let poslovnih in vodstvenih izkušenj.
Naše znanje ni le teorija, temveč preverjeno deluje v praksi.
Razpisane delavnice ASI 2022
Delavnico praviloma izvajamo za zaključene skupine v podjetjih. Občasno pa jih izvajamo tudi v razpisni obliki – po razporedu, na katero se lahko prijavijo tudi posamezni udeleženci. Prijave so že v teku (do zasedbe mest).
Vsebine delavnice so primerne tudi za krepitev mehkih veščin starejših zaposlenih v sklopu projekta ASI.
Več informacij o razpisani delavnici
- 6-urne delavnice potekajo od 9, do 14.30 ure v treh 90 minutnih sklopih z enim krajšim in enim daljšim odmorom
- izvedene bodo on-line, preko MS TEAMS (naročnik ne potrebuje licenc za programe, možen brezplačen dostop preko spleta),
- vse delavnice vključujejo praktične vaje, na katerih udeleženci dodatno utrdijo novosti,
- udeleženci prejmejo e-gradivo z vajami in potrdilo o opravljeni delavnici
- cena: 180 eur na udeleženca, ddv se ne zaračuna,
- plačilo se izvede po predračunu, ki vam ga pošljemo po prijavi,
- pri prijavi 3 ali več več udeležencev iz istega podjetja, priznamo 10 % popust.
GARANCIJA ZADOVOLJSTVA
Če z delavnico ne bi bili zadovoljni – vam vrnemo denar.
Prijava
- za zagotovitev ustrezne kvalitete dela je število udeležencev omejeno
- prijave na delavnice sprejemamo do zasedbe mest; prednost imajo prijave, ki jih prejmemo prej
Prijave zbiramo na:
T: 041 767 628 | E: agilia@agilia.si
POHITITE S PRIJAVO
Zaradi zagotavljanja boljše kvalitete delavnice je število udeležencev omejeno. Prijave zbiramo do zasedbe mest.
Agilia - vaš zanesljiv partner
Zaupali so nam tudi
Agilia – vaš partner ASI 2021-2022
V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z magistrskimi naslovi iz ekonomskih in poslovnih ved, mednarodnimi certifikati iz nevro-lingvističnega programiranja in drugimi certifikati, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj iz različnih panog, med drugim tudi iz digitalnega poslovanja in marketinga.
mag. Špela Munih Stanič
NLP mojstrica praktik
Dolgoletna direktorica, prejemnica managerske nagrade Artemida, z velikim posluhom za razvoj zaposlenih ter zagovornica agilne podjetniške organizacijske kulture.
mag. Janja Milič Velkaverh
NLP mojstrica praktik
Dolgoletna vodja produktnega razvoja in digitalnega marketinga, strateški in idea manager. Tehnike NLP bogati še z orodji za kreativno razmišljanje.
Erika Križnar, mag. org.
NLP mojstrica praktik
Dolgoletna vodja prodaje, skrbnica ključnih strank in event manager. NLP in coaching že več let s pridom aplicira v prodaji in pri vodenju.